zondag 26 december 2010

oktober 2010


het plan om "de gelaarsde kat" gedurende februari 2011 driemaal wekelyks te zullen spelen in "meubelen pluym", deurne, en daarover allerlei vergaderingen. medewerking van cc deurne, gelukkig...***met enak en pieterjan naar een circus in boechout. de week daarna daar met circus bulderdrang gaan filmen (zie photo). die (onnozele) filmpjes zyn de zin van myn leven...***om de vier weken naar de gynaecoloog om photo's te gaan bekyken van molly, die me nu al af en toe speelgoed en zakgeld vraagt.***een onvergetelyke bukowski-avond in de groene waterman op 7 oktober...***opnief op toer met bart van loo en istvan, met "oot kwisien literair". zelfs de schooloptredens zyn, tegen de verwachtingen in, pure rock&roll, voor bomvolle schouwburgen vol leerlingen die ons op handen dragen... soms drie optredens op één dag, inclusief verplaatsing van de ene uithoek van vlaanderen naar de andere... daartydens leer ik ook een zekere mieke kennen.***17 oktober: première van "dure woorden" in de kvs in brussel. ik ga samen met onder anderen erik vlaeminck en arne sierens op toer langs al vlaanderens meest gerenommeerde schouwburgen, met een programma over armoede. ikzelf breng, op verzoek van de organisatie, een tekst van jmh berckmans.***de optelsom van dat programma met "oot kwisien literair" erby, maakt dit tot de drukste dagen van 2010. de conditie is echter optimaal en zo ook de sfeer.***voor "de nacht van de poëzie" van volgend jaar schryf ik een steengoed gedicht op basis van alleen maar bestaande boektitels.***wanneer ik bart van nuffelen tegenkom, wekt zyn magerte my een verontrustend opzien - vorige week wist hy me te vertellen dat hy deze herfst een bacterie in zich had, die er inmiddels gelukkig weêr uit is.***27 oktober: gaan zwemmen met zowat al myn petekinderen en vooral hun moeders.***29 oktober: een live opname voor radio klara in vylingshuis bernaerds. juist wanneer ik, meteen daarna, met ultracorifee chantal pattyn in een pita-bar zit, valt ineens myn onderste linkerhoektand uit!!***de volgende morgen om acht uur smorgens naar de tandarts, want direct daarna een optreden in de vooruit maar weêr (met "dure woorden")

Geen opmerkingen: