zaterdag 23 februari 2019

dreamer


een waarachtige vliegdroom. ik kon vliegen, als enige zelfs, binnen een grote mensenmassa. het vliegen gebeurde door met veel moeite hard de armen op en neêr te drukken, dan ging je een béétje omhoog, maar dus wel tot drie meters hoog. dit, ter hoogte van een zekere badplaats. dat zwembad was wel véél te druk bevolkt, met gigantische ryen om aan te schuiven. maar daar vloog ik dus langs.  zogezegd was dit in wissant.  een vriendin van vroeger, llyn keating, liep hier ook rond. alsook diane broekchoven. er geep een zeeleeuwen-show plaats, de zeeleeuwen sprongen erg hoog en scoorden grootse; spontane applausen. 
     later ben ik aan het ryden met een soort golf-terrein-wagentje, maar ik zit op de achterbank en moet myn armen door een moeilyk middenraam steken om by het stuur te kunnen. ik val ook byna in slaap en ryd dus byna tegen een boom. zo arriveer ik by een strand.
    in een andere droom wordt er een ex-concentratiekamp-gevangene naar buiten gehaald; voor een photograaf heeft hy zyn gevangenisplunje weêr aan - maar dat is eigenlyk zeer gevaarlyk, want daarmeê zou hy opnief zoals vroeger weêr kunnen worden opgepakt. de man zyn gezicht is helemaal zwart van ellende.

Geen opmerkingen: