zondag 24 februari 2019

evening

savonds:
"de ideale schoonzoon", in theater vooruit, boechout.

de goden zeer dankbaar, ben ik heden!

doordat er van deze show, langs m'n officiële bureau, voor komend seizoen, nul optredens zyn verkocht (niet "slechts negen," niet "slechts vyf", maar nul coma nul nul nul), was ik zelf al beginnen te denken, dat deze one man show nu eenmaal "een mindere vlieger" was; ook omdat ik er al meermaals meê op een koude,  frigide steen ben gevallen -- buiten daarstraks gerekend, dan wel! een totale roetsjbaan van 80 minuten extreem hard non-stop doorlachen, op alle niveaus tegelyk, van boven naar onder en weêr terug...  jihaaa!!... nadien kwamen allerlei mooie mensen my zeggen dat hun "kaakspieren zeer deden van het lachen", en dat ze dit "myn beste voorstelling ooit" vonden...

pfieeeeuw, dit had ik toch écht eventjes wel keihard nodig, mensen. ik was écht waar vergeten dat ik dit kon, echt waar...

jihaa!!

Geen opmerkingen: