zaterdag 21 september 2019

dreamer

we waren verhuisd naar een sjofel landhuis in een kempische dorp. daar vlakby was een een bmx-cross-parkoers. ook was er een soort paardenmarkt. dit alles was cool. minder cool was dat er vervolgens een trein reed met koeien achterop, op weg om te worden beëindigd. die trein ging door een tunnel. heel even liep ik door die tunnel maar ik kwam juist op tyd tot het inzicht dat ik daar maar beter kon maken dat ik wegkwam.
     in een helemaal andere droom, droomde ik dat ik, in een huis in brussel, in gesprek was met een uiterst aantrekkelyke blondine, topless en met een overdreven hoog verticaal uitgesneden oranje bikini; maar ik moest dus wel de gehele tyd doen alsof dit "normaal" was,  dwz niet daarnaar staren, want dat zou dan zogezegd niet "beleefd" zyn geweest...

Geen opmerkingen: