zaterdag 27 februari 2021

state of being, 28 februari 2021


zoals altyd werd ik te vroeg wakker. nu al een eeuw lang slaap ik ternauwernood zes uurs per dag. toch kan ik niet blyven liggen waar ik lig. ik zweef als een phantoom weêr naar beneden...
    zy het niet, dear readers, dat ik overdag  veel heb kunnen uitrichten... beetje ruimen... beetje lezen in die nestor burma... hier en daar iemand lastigvallen met m'n nieuwste boekje, "het verborgen ryk". die titel verkoopt nu a rato van twee boekjes per dag...
    maar zo relaxed, is ook wel juist heel goed, voor een tydje moet ik wat lager zien te schakelen. vooral in myn leven heeft hard werken niet veel zin, ik geraak toch nooit ergens... dat is niet erg...
    met rocco james conan naar de mekanik stripwinkel, het erg typische vader-en-zoon cliché... savonds voor het slapengaan, kyken we naar kingkong en de hulk, overdag in zo'n winkel staat rocco james conan my uit te leggen waarom d.c. comics beter is dan marvel comics. na een goed halfuur tussen al die boekenrekken: "je wordt het onderhand wat beu zeker?" "neen! ik word het hier NOOIT beu!!"
    vervolgens naar de zoo, in het gezelschap van luv en dier ranke zus, tante sarah, én dier dochter, schoonoomzegster olivia... zonnig, honneponnig... luv en sara drinken cava... als ze gewoon met mekaâr praten, lykt het alsof ze een hoogoplopende ruzie hebben - maar er is totaal niks aan de hand, ook niet als het over bart de pauw gaat...
    inmiddels werd het zeven uur savonds...
    straks toch die bindteksten zien af te werken voor aflevering 8 van de podcastreeks... de voorlaatste editie aldus...
    inmiddels aldus een hoop nieve strips in huis, opnief een paar nestor burma's - maar: je mag nooit lezen in een boek dat je diezelfde dag hebt aangekocht! da's echt een regel, zo'n boek moet eerst een paar dagen liggen slingeren en bestaan... 

Geen opmerkingen: