zaterdag 24 april 2021

dreamer

naar de serie "serpent" kyken voor het slapengaan, eist zyn tol... iemand van myn broêrs had een tyd geleden een jongeling vermoord door verdrinking... de ouders van deze jongeling wisten niet waar hun kind uithing, ze hoopten natuurlyk hard dat ie nog leefde, dat ie alleen maar vermist was en ieder moment zou worden teruggevonden. my vergewissende van de volmaakte hel waar zy door gingen, werd ik zelf helemaal crazy... ik moést ze dus zeggen wat ik wist - maar: dan kon ik niet doen, want dan zou myn broêr levenslang krygen... dàt dillema, brrrrrweuhhhhh...


ik besef trouwens pas nu op dit moment
dat die ultraspannende, enorm mooi geschoten serie,
i.s.m. met bbc en netflix, van onze eigenste antwerpse
regisseur hans herbots is?? - - - ongelooflyk!




Geen opmerkingen: