zaterdag 24 april 2021

state of being, 25 april 2021


de voorbye dag in zeven stellinkjes, weet zelf niet hoe dit zal landen... 

1. ik wist niet dat er in de carrefour van wommelgem zo'n enorm uitgebreide boekhandel-afdeling was, echt superfyn om daar onverwacht in terecht te komen, goed voor drie kwartiers grasduinen door interessantigheden...

2. dus inderdaad, zoals reeds aangestipt, altyd maar slaperig en zombie-achtig suf; evenwel, wat wil een normaal mens?, ik heb al 8 jaar niks meer gesport, al van geluk mogende spreken slechts exact 100 kilo in plaats van 260 kilo te wegen...

3. die rocco james conan kan aardig overweg met die ukelele. je zegt: "kan je voor my eens opzoeken 'blowing in the wind' van bob dylan?'", en een uur later komt ie dat dan live voor je neus staan opvoeren. "ja maar dit is nu echt wel héél gemakkelyk..."

4. we spelen ook een soort van quatre-mains aan de piano; myn eigen composities, omdat ik er geen andere ken, waarin hy me dan echter telkens meteen helemaal voorbysteekt... 

5. eten van mac-donalds laten overkomen, zoals één maal wekelyks... voor my bestelt luv dan steeds twéé hamburgers, die tweede dan bestemd voor veel later, na myn huiswerk, rond een uur of twee in de nacht...

6. en toch aldoor zeer lichtjes angstig, aldoor zéér lichtjes het gevoel iets over het hoofd te zien...

7. ik zal my, vroeg of laat, aan Jezus moeten overgeven... als door een bliksemschicht onderweg naar damascus...



Geen opmerkingen: