zondag 4 april 2021

dreamer



de echt bestaande conceptuele kunstenaar vaast colson had een nieuw artistiek project; hy noemde zichzelf een "canceler"; hy organiseerde optredens - speciaal met de bedoeling om die uiteindelyk te cancelen. in dit kader was ik tezamen met lady angelina en guido belcanto aan het repeteren voor een nieve toernee met het decaporgel. een regisseur was zich enorm druk aan het maken; "je moet die tweede strofe ànders zingen!!" maar ik dacht alleen maar: pff, de bedoéling is dat het uiteindelyk toch maar wordt gecanceld.
      aansluitend was ik wat verderop in openlucht rechtopstaand tezamen met andere mensen een les aan het bywonen in verkeerstheorie, als voor een ry-examen. "hoe belangryk is privacy in het verkeer." daarover een uiteenzetting?? gruwelyk. "tot aan de zomer zal je hier nu iédere avond les moeten volgen. iedere les duurt telkens maar 5 minuten. maar: iédere dag?? dan moet ik my dus iédere dag vrymaken - voor dit soort flauwekul?
    ik kreeg telephoon van dave van gestel, die me opdroeg, een of andere prulachtig kinderspeeltje te gaan aankopen in een winkel. de telephoon was een boekje in A4-formaat, en het duurde even om uit te vinden langs welke zykant van dit boek het geluid nu juist werd getransmitteerd...

Geen opmerkingen: