donderdag 1 april 2021

mix op donderdag

op woensdagnachten pleeg ik my de laatste tyd, zoals geweten, van myn extreem harde arbeid aan deze eeuwigdurende blog te vrywaren; maar nooit zonder, voor myn meest getrouwe lezers, een alternatieve kluif om op door te knabbelen (een kunstenaar moet àltyd "deliveren") (van het engelse werkwoord: "to deliver"...)

hierzo, dwz meteen hieronder, ben kik myzelf aan het leren mixen - eigenlyk beschamend naïef en primitief, maar okay: hoewel ik gemiddeld 800 blog-lezers per dag attracteer (!), daagt er voor dit soort van liefhebbersmixen toch altyd maar, hooguit, een 20-tal overdreven fans op, die het werkelyk willen beluisteren; en dat is goed, want als het er méér waren, dwz als die mixen méér aandacht zouden trekken - dan zou ik ze niet eens durven te publiceren.

temeer daar ik, naar ik erg goed besef, ook dringend een fatsoenlyke microphoon-aansluiting behoef...



Geen opmerkingen: