zaterdag 26 juni 2021

dreamer


ik reed naar een pizzahut voor pizza, toevallig in zelf een gehuurde pizza-delivery-camionet. na lang afwachten liet de man in de pizzahut me pas weten, dat voor vandaag de pizza's op waren. sarcastisch zeg ik nog eens "bedankt!" meteen waneer ik buitenkom, besef ik dat myn camionet, op de kaaien, gestolen is. naar de politie bellen lukt alsmaar niet, wegens te slechte verbinding. érgens is er nog hoop dat die camionet wordt teruggevonden, maar indien niet, dan kunnen ze my toch ook niet op straat zetten omdat ik dit niet kan terugbetalen? by dat "bellen naar de politie" wordt ik bygestaan door jowan petit.*** de laaste schoolweek krygen de leerlingen nog aldoor nederlands, acht uur per dag, door vier leraars tegelyk. dat is rock&roll-achtig. ik sta ook op het punt om in zo'n klas op te treden met een reeks stuntgedichten, maar er blyken te weinig leerlingen overgebleven dus daarvoor ga ik my niet moê maken. vreemd, ik draag intussen in de loop van het jaar ongemerkt zo'n volks petje, om de assimileren met die leerlingen, die ook zo'n petje dragen.*** om thuis binnen te geraken (we wonen op een erg hoge verdieping) moet ik langs een kabelbaan klimmen, zeer hoogtevreesachtig... inmiddels besef ik dat luv alwéér niet thuis is en stuur ik haar het bericht: "waar ben je toch altyd, ik kan niet leven zonder jou." *** ik ben door warner bros gevraagd om een officiële alternatieve tracklisting voor de elpee "sign o the times" op te stellen, zeer boeiend, met allemaal obscure maar prachtige tracks een boeiend inhoudelyk evenwicht zoekend...

Geen opmerkingen: