zaterdag 26 juni 2021

state of being, 26 juni 2021




twaalf uur snachts, de nacht van vrydag op zaterdag... ik ben my enorm hard aan het amuseren met een pas hier aangekomen, zeer lyvig stripverhaal: "planet of the apes", as seen by daryl gregory. nu zoveel goesting om daarin voort te lezen, dat ik het op deze blog, speciaal om die reden, zeer kort ga houden vandaag...
    plus ook wel omdat ik vandaag alwéér totaal niks te melden heb...
    een goed weekend in het vooruitzicht; nul verplichtingen, total free space; zondag belgië - portugal, en subiet (zaterdag) de kinderen repeteren voor "daens", de musical, in puurs; wellicht moet ik niet meê, wellicht gaat luv ze brengen...
    het regenweêr is goed voor de kikkervisjes, die nog stééds leven én nog stééds helemaal geen kikker zyn geworden...
    gisteren, na de indonesische maaltyd aan huis geleverd door deliveroo, overkwam my een zekere indigestie, die neigde naar koorts en griep; vanmorgen werd ik daar ook nog meê wakker; doch rond het middaguur kwam alles weêr goed...
    onderweg in schilde gaan tanken.
    van sabam zonet 70 euro getrokken...

570 bladzyden pulp van
de àllerbovenste plank...

    
    

Geen opmerkingen: