maandag 28 juni 2021

dreamer

ik was twee uur lang in gesprek met prince... samen met een paar anderen, we konden hem de hele tyd vragen stellen. "was private joy jouw eerste song met de linn-drum-machine?" vreemd genoeg antwoordde hy: "neen, dat was 1999." iemand die slecht engels kon moest ik vertalen, hy wilde vragen: "als je zingt, ben je daartydens dan bezig met zangtechniek, of gaat dan dan volstrekt spontaan?" kwam jammer genoeg geen antwoord op. ik vroeg ook: "de laatste jaren ben je nogal prekerig geworden," ('tutorial'), "ben je niet bang dat veel van je fans daarop afhaken?" op een milde manier maakte hy myn enthousiaste manier van spreken ook wel belachelyk, waarop ik dan weêr vroeg: "do you think i am being ridiculous?" neen, echt niet hoor... *** we waren op een camping. daar dwaalde een psychopaat rond, zodat ik voor myn leven moest vrezen. toch bleef ik er nog redelyk kalm of toch nuchter by. totdat luv en de kinderen gillend uit het bos komen. schrik alom. evenwel: ze zyn op de vlucht voor een das (dwz een dashond.) is dat àlles? moet je me daarvoor zo hard de stuipen op het lyf jagen??

Geen opmerkingen: