zondag 28 augustus 2022

dreamer


JD had een blauwtje gevangen van FG, en wreekte zich nu door zyn eigen personeel iets gelykaardigs te lappen, we kregen kinderlyke postkaartjes waar hy met een stylo zelf nog allerlei beledigende dingetjes op had geschreven. ook dingetjes zoals: "jy wordt nooit beroemd." maar, begreep ik, tegelyk heeft hy me toch wel deze sportieve fiets cadeau gegeven, dus laten we het toch positief bekyken. *** ik begaf my met die fiets tot aan een café voor een vergadering met kris verdonck, die inderdaad nu meêspeelt met circus bulderdrang. geen fietsslot hebbende, er wel voor zorgen dat ik myn fiets niet laat worden gerat. ook kris achten bleek gelukkiglyk in dit café present (die speelt eveneens nieuw in circus bulderdrang.) handige meeting dus. *** ik betrok een grote houten hut op palen, soort paalhut dus, en kweekte en cultiveerde daar vlinders. iemand kwam dit bezichtigen maar hy of zy ging in het verkeerde gebouw naar binnen.

Geen opmerkingen: