donderdag 15 april 2021

dreamer

ik moest twee dames ergens naartoe wandelen savonds; maar we passeerden een akelige rosse buurt, waar flink wat tuig rondhing; als dat maar goed kwam. oké, dat lukte wel aardig. een van die twee was zelf goed gek en rende in een stadstuin achter een stel dieren aan, wat een provocatie was naar een erg agressieve hond toe... wat later op café; ik wil wel afrekenen voor het hele zootje - maar een vriend die by ons is heeft een "schein" en kan daardoor alles gratis consumeren; ik zeg lachend: "nu heb ik kunnen laten zien dat ik wel vrygevig ben maar dan zonder dat het my iets gekost heeft."*** charlotte dk en in haar kielzog F zyn by ons op bezoek, we wonen in een nieuw, deftig appartement; maar met een paar voettrappen laat F zien dat die parket helemaal loshangt, en dat eiland middenin de living al net zo goed. we praten over films maar die F is quasi onverstaanbaar. wat later is ie zelfs doende, per ongeluk brand in huis te stichten...*** ik heb weêr, zoals vroeger, twee leguanen, maar dan enorm groot. ze lopen vry over de takken in de tuin; maar wellicht zullen ze toch niet echt kunnen wéglopen...*** dan staat hier nog genoteerd "lawaai", "dryfzand" en "radio"; maar dié krabbels begryp ik niet meer...

Geen opmerkingen: