donderdag 31 maart 2022

state of being, 1 april 2022.


het is laat (halftwee snachts) en ik had een lange dag, ik hoop sumbiet nog iets te kunnen lezen.
    overdag voor de tweede dag op ry bezig geweest, de opslag-garage aan de kant te zetten. is veel werk, en is vooral debiel werk; naar waar met die verfborstels? waarom hebben we drie fietspompen? moet ik er twee wegdoen? wat met dat oude speelgoed van vroeger? die vergeelde papieren van teksten die niemand nog moet hebben?
    deels was het maar een uitvlucht om bezig te blyven; ik zag, overdag, myn optreden met meer gedwongen meditatie tegemoet dan gewoonlyk; zodat ik geen andere, meer geestelyke arbeid zou hebben aangekund.
    ik had nog eens een stuk of wat decorstukken meê,- de spullen van het decor van victor glorieux; die dingen lopen opstellen, op het podium, is ook een methode om er wat "in" te komen.
    ook sumbiet nog doen: my ontschminken.
    het putin-surfen gaat voort (inderdaad is het eigenlyk geen oekraïne-surfen, maar putin-surfen; àlles wordt aangestuurd door het felle, harde, ongeduldige begeren om, eensklaps, van die onmens zyn dood te mogen vernemen.
    

Geen opmerkingen: