zaterdag 26 maart 2022

state of being, 27 maart 2022


morgen extreem vroeg op. in het vooruitzicht een ontbytvoorstelling - in oosterzele - uitgerekend op de dag dat het zomer-uur aangrypt...
    daarom nu maar kort houden.
    ik mag er van luv niet meer over zeuren maar ik word bovendien ook nerveus van die rondhangers hier schuins-over, het gevoel van avondrust wordt door die nietsnutten belaagd, en ik kan niet meer door het raam kyken zonder die sukkels hun nutteloze smoelen te moeten aanzien. ook vaak is er dat gebrom van hun nutteloze gebabbel, als van een verwaterd stel hommels... ik neem aan dat dit verdampt, dat er binnen een maand of twee weêr een àndere mode geldt - maar in het andere geval gaan we verhuizen, wat ik je brom... dan gaan we in de bossen wonen, no matter how.
    hoe vroeg gaan slapen, zomaar opeens? wellicht te bed kruipen met een boek, en dan voortlezen tot m'n ogen niet meer kunnen.
    niet meer oekraïne-surfen vandaag.
    het meest vervreemdende wat dàt betreft, was vandaag het totaal wacko gegeven dat putin zich heeft uitgesproken over harry potter - get a life!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: