maandag 19 juni 2023

state of being, 20 juni 2023


1. ik sta toch vol met muggenbeten. doordat ik nu drie nachten op ry reeds, buiten slaap. maar de vorige nachten hielden die kaarsen en die citroensap op myn vel, die rotbeesten wél op afstand - en vandaag ineens niet meer.

2. goldface en myn moeder zyn bezig met nieuwe toneelgordynen voor de dinsdagclub.

3. vandaag opnieuw gecorrespondeerd met mick harvey. die spreekt me aan met "dear don". graaf... ik wou dat ik dit had mogen meêmaken toen ik zeventien was... dan zou ik echt gezweefd hebben...

4. ook mollie heeft iets aan d'r linker-oor nu; het begonnen zynde met onder water te zwemmen, vermoed ikzelf dat het een prop is ten gevolge van water.

5. vervelend opnief is de transistor-radio by de achterburen... zelf dan evenééns muziek opleggen, om dat te overstemmen, werkt niet.

6. diane zei: "geen litteratuur meer in de dinsdagclub?" au, daar was ik my niet van bewust. gelyk heb ik, ogenblikkelyk, max greyson geprogrammeerd, die ik totààl niet persoonlyk ken maar wiens kunsten ik ten zeerste bewonder. zeer goed, àltyd uit myn schulp komen, dat is van groot belang.

Geen opmerkingen: