maandag 28 maart 2011

reklaâm - BESTEL UW IDEALE KERST CADEAU ON-LINE


is dit kies? een brief van jeroen olyslaegers gebruiken om reklaam te maken voor myn boek? ja, ik denk het wel, ter compensatie van het feit dat het boek, behalve in gva, totaal nooit ergens gerecenseerd wordt, terwyl het wél erg goed verkoopt... plus omdat ik fier ben op deze mededeling...



Jeroen Olyslaegers27 maart 2011 om 19:59
Onderwerp: croissant
allerbeste vital,

tijdens de slapeloze nacht van het krankzinnige zomeruur heb ik jouw boek gelezen. ik had mij aan een amusante tranche de vie verwacht. en die heb ik ook gekregen. veel van de mensen die jij beschrijft ken ik uiteraard ook, van ver of van heel dichtbij. ik ben blij dat iemand zoals jij een en ander in kaart heeft gebracht...

maar wat ik niet meteen had verwacht was dat ik diep ontroerd werd door jouw boek. en waar ik ook niet bij stil bij had gestaan en wat mijn blinde vlek is jegens jou is dat je waarlijk een wijs man bent. de verpletterende eerlijkheid van jouw zelfanalyse kan daar alleen maar van getuigen.

schoon boek, schone mens.

veel groeten

jeroen

3 opmerkingen:

Dirk Turpin zei

ga volledig akkoord

Milla zei

Ik ook. Ook voor mij was het interessant om lezen vanwege de vele gemeenschappelijke kennissen/vriendinnen... en zelfs woon- en studeerplekken.

Vitalski zei

toch moet je, hoop ik, de dingen niet létterlyk te herkennen om van herkenbaarheid te mogen spreken?