zondag 25 maart 2012

state of being - 25 maart 2012


de titel voor de nieve conference die ik als gek aan het uitwerken ben dezer, zal luiden:"daar staat iemand". dus voluit: "vitalski /// daar staat iemand /// gloednieve comedy show". tof hé? basic... wellicht zal ik van de zomer weêr een gehele reeks woonkamers afgrazen, anders weet ik het ook niet. gisteren by irene in het reuzenhuis ook, in principe, een woonkamerachtige setting, maar da's toch erg aangenaam...
. het gaat zeer goed met my, ik drink tamelyk veel bier en heb de laatste dagen zelfs tamelyk goed op café gezeten, doch zelfs met de kater daags nadien viel aardig door te werken. de combinatie "nachtburgemeester - brave huisvader" is toch wel enigszins haalbaar... toen ik een tiener was, liep ik eens, belabberd en doodongelukkig om ik weet gelukkig niet meer welke reden, door de nationale straat, en kwam er een volwassen neger naar my toe die my zomaar en onverdroten aansprak, my by de schouder nemend; hy zei:"your only solution is work."

Geen opmerkingen: