vrijdag 20 juni 2008

"myn leven met leterme" by uitgevery berghmans


rechts op tafel zie je de achterkant van het boek,
"myn leven met leterme",
aan tafel zit jan berghmans die het uitgeeft...


zaterdag wordt het boek voorgesteld in 'de zoltjes', surf naar "de nacht van de censuur"...






naarmate het bier vorderde, werd de dialoog alsmaar cyclischer...

-ik breek het boek niet af maar uiteindelyk ben je voor leterme niet scherp genoeg...
-daar ben ik het meê eens, ik beheerste de materie niet. nu wel, - ofwel ben ik bereid te concluderen dat ik het talent mankeer...
-ik breek het boek niet af, maar je bent niet scherp genoeg voor leterme...
-je hebt gelyk, maar wat is dan de bottomline? dat ik een rotschryver ben? ik deins niet terug voor die conclusie als het moet...
-dat zeg ik niet, het is een goed boek; maar je bent vind ik, welbekeken, niet scherp genoeg voor leterme...
-laat ons dan zeggen: het boek is een tjevenstreek?
-ja! dat is het! dat is het! het is een tjevenstreek!!
-haha!!
-het is een tjevenstreek.
-dit boek is een tjevenstreek.
-je bent niet scherp genoeg voor leterme maar het goeie is dat ze je niet kunnen pakken. ze kunnen je niet pakken.
-die burgemeester heeft zich nu éxtra belachelyk gemaakt; omdat er niks in staat; ze vinden er geen munititie in...
-het is een tjevenstreek!!

4 opmerkingen:

Dirk Turpin zei

volgens mij ben je niet scherp genoeg voor Leterme

Anoniem zei

Zelfs Bert Kruismans is scherper voor Leterme :)

Vitalski zei

het is een tjevenstreek

Anoniem zei

is dat een gesprek tss jou en Berghmans?