zaterdag 15 november 2008

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen idee maar vind het serieus zielig van die mensen: JIJ hebt niks verkeerd gedaan!
Slaapwel...

Anoniem zei

Dit land begint meer en meer op een of ander godverdomde dictatuur te lijken. Mensen mogen zelfs niet meer naar fatsoenlijke muziek luisteren zonder voor 'raar' beschouwd te worden.

Anoniem zei

Had maar wat beter naar je lief geluisterd
en veel van dit onrecht was waarschijnlijk niet over je uitgestort.

Adriaantje zou ook best nog eens
de leidingen bij jullie kunnen hebben gesaboteerd, want ik verdenk hem
er al lang van een smurfje te zijn !

Kristomurti zei

Ach Vital, trek het je niet aan, doe gewoon je ding. 'Ga voorwaarts en kijk niet om of gij verandert in een zuil van zout', zegt DEN BIJBEL. Go ahead, my friend!

Anoniem zei

komaan vital, uwe kop ni laten hangen, hé !
ik heb u al eens gezegd wat ik van die adriaan vind ...

Anoniem zei

Ha die Vitalski, zie je wel! Toch een lidkaart van het Vlaams Belang! Ik had je wel door...

Jim-Bar zei

amai - kan je dat ook hard maken? zulke dingen mogen wel geweten zijn

Serge zei

Adriaan is natuurlijk gewoon bang dat hij van het podium wordt geblazen.

Serge zei

terecht.

Serge zei

Woestijnvis is bederf.

Jim-Bar zei

al zeker 1 vd tofste 'ons kent ons' clubkes in vlaanderen :)

Vitalski zei

zonder woestynvis kan je de tv vergeten en zonder tv kan je volle zalen vergeten
gelukkig kan je volle zalen vergeten zonder je zelfontplooiing te verliezen, zonder op te houden superster te zyn

Anoniem zei

ik ken iemand die aan een nieuw programma voor woestijnvis werkt... (je zag hem op de foto terwijl mijn beste vriendin op zijn tenen aan het hijgen was) Misschien kan ik eens een goed woordje voor je doen? Die jongen typex meegeven zodat hij de lijst wat kan aanpassen?

Vitalski zei

yeah

Jim-Bar zei

zonder woestijnvis kan je tv vergeten?
beste uitzending van de afgelopen jaren is voor mij nog steeds de tabel van medeljev met steveniers, robbe, gij, die knappe van ketnet - thema: antwerpen.
da moeten ze op DVD uitbrengen vind ik en gene tsjingel tsjangel zoals stille waters of de parelvissers

Vitalski zei

was iedereen maar van de mening van jimbar!!!!

Dirk Turpin zei

jij hebt toch nog samen op school gezeten met Tom Lenaerts als ik me niet vergis. Geef die gast eens een belletje en vraag waarom je op die zwarte lijst staat. Ja en Adriaan wil natuurlijk niet samen optreden met iemand die veel grappiger is dan hijzelf

Anoniem zei

tja Vital, wat heb ik verkeerd gedaan... je kan jezelf ook van de positieve kant bekijken, wat doe ik toch in hemelsnaam dan te goed?
Gewoon doorgaan met jou ding, als anderen voor jou wijken is dat hun probleem, zijn ze bang misschien??

Deborah

Kim Kangman zei

Woestijnvis=Humo. Dat is allemaal één pot nat. Ik heb al langer gezien dat bepaalde mensen er altijd op komen en anderen nooit. Moest je een column in de Humo hebben, je had al lang in de laatste show gezeten. Zo werkt dat daar jammer genoeg.