dinsdag 28 april 2009

hey kris verdonck, hier die vertaling die je vroeg

in dromen

een suikerkleurige man ze noemen hem de zandman
trippelt in mijn kamer elke nacht
gewoon om met sterretjes te strooien en te fluisteren
ga nu slapen, alles komt wel goed

ik sluit mijn ogen en dan drijf ik weg terug naar die magische nacht
waarin ik een gebed opzeg
ik bid en huil zoals dromers doen, dan ga ik slapen en droom
mijn dromen van jou

in dromen wandel ik met jou
in drommen babbel ik met jou
in dromen ben je van mij 
de hele tijd
wij zijn samen in dromen in dromen

maar juist voordaaat het licht wordt
ik schrik wakker en zie   je bent weg
kan het niet verhelpen
kan het niet verhelpen als ik huil
ik herinner me daarnet nog vaarweèèèèèl

om te be ei ndigend deze droom
ik zal gelu-u-ukkig zijn in mijn droom
alleen in dromen, in prachtige dromen

1 opmerking:

Rob zei

Roy Orbison rules!