woensdag 24 juni 2009

joglog


vorige week kreeg ik na een kwartier joggen een steek in m'n zy.
vandaag loop ik al 25 minuten zonder het minste probleem.
dit gaat goed vooruit!
ik ben nu wel van plan niet de duur,
maar wel het tempo van m'n loopsessies op te dryven;
om dus op de duur een halfuur lang keihard te sprinten.
--in het rivierenhof...



voorts schryf ik nog steeds iedere morgen
van half 9 tot half 1 aan m'n autobiografie.
in de namiddag ben ik vandaag naar philip osier geweest
om backing vocals in te zingen
voor de liedjes van "mumiroth"
(1 liedje is getiteld "roeselare krottegem");


daarna naar
theaterbureau xl
in sint martens lathem geweest
om te bespreken hoe
de aanstaande toer met bart van loo
gaat worden gepromoot...

en tussendoor lees ik
de wat melig opgestelde biografie
over arno
(de titel zegt genoeg: "een lach en een traan")
en op het eind van de dag
maar weêr naar de wire zien.



ik moet dringend nief batteryen gaan halen voor m'n phototoestel...

p.s.: weinig optredens, - alleen:
vrydag wel iets in de stadsfeestzaal,
en zaterdag comedy in hoesselt, -
eens zien waar dat ligt...


Geen opmerkingen: