dinsdag 30 juni 2009

state of being




















ik bereid nu voor deBuren een nieve column voor over de nieve biografie over arno;
arno versus brood
is helaas gelyk aan
danny willems versus anton corbyn,
axel red versus nina hagen,
maïzena versus existentie.
maar dat ga ik niet zo schryven natuurlyk...

de hele avond aldus met charlie de keersmaeker (zie photo) over anton corbyn zitten babbelen;
charlie is deze week genomineerd als één van de vyf beste rockfotografen van europa (echt waar!!) - - in augustus in londen is de uitreiking; ik ga erheen!!

eerder op de dag: twintig minuten gejogd maar daarenboven een kwartier lang (!) gesprint...
consumeren: groene klei, combudja én brandnetelthee...
naar de ikea geweest voor nieve ligmatten in het tuinhuis... nieve planken voor m'n boekenkast bygetimmerd...

ik verkeer op het ogenblik welbewust in misschien wel m'n allertofste levensperiode ooit

3 opmerkingen:

Martinus Wolf zei

Proficiat, Charlie !

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Rode Ridder zei

yo vitalski!

leuk om dit alles te vernemen.
echter enkele bedenkingen:
- een arno biografie? zal ongetwijfeld scoren, vooral indien door jou geschreven. hoe ga je zijn karakter beschrijven, zodat het nog leuk blijft? je weet toch dat hij een strekenvent is? zelfs zijn alcoholische buien zijn geacteerd. mocht hij dan nog een beetje respect hebben voor zijn medemens, maar dat lukt hem nooit. toch draait hij velen rond zijn vinger. ook dat is een kunst.
- charlie wie? of lees ik tegenwoordig de verkeerde gazetten nu ik moet bezuinigen?
maar je mag me altijd updaten. en ik wil je graag vergezellen naar londen; groningen is al te lang geleden.
- groene klei? krijg je dat binnen zonder glijmiddel? en voel je daar iets van?
- joepie! ligmatten in jouw tuinhuis! niet alleen ik, maar vooral jouw bietsermaat uit de kempen zal daar blij mee zijn!
- tof dat je in jouw tofste levensperiode zit. ook ik heb dat gevoel al eens gehad, maar kon de reden ervan niet juist omschrijven. jij wel?

martin, de immer dolende rode ridder