vrijdag 28 augustus 2009

bulderdrang op lowlands, as seen by (c) goldface








6 opmerkingen:

Serge zei

geweldige reportage!

Dirk Turpin zei

ziet er echt schitterend uit

Ghislaine zei

Jullie optreden is mijn beste herinnering aan Lowlands, bedankt daarvoor!!

Vitalski zei

wow, bedankt!

Ghislaine zei

Ja, ik ben een briljante actie aan het verzinnen om jullie over te halen naar Breda of Utrecht te komen, maar heb nog niets bedacht. Heb op Lowlands wel een van je boekjes weten te vangen (wat ik overigens een hilarisch stripboek vond) en ben de eigenaresse van jullie hawaii kettingen, helaas liep ik de poster mis.
Ook meteen een werk van jou besteld, ben benieuwd of ik dat net zo leuk vind. Laat ik nog wel weten als het uit is.
Het optreden sloot gewoon perfect aan bij mijn gestoorde brein:D

Vitalski zei

ik vrees dat mn boekjes onverkrygbaar zyn...