maandag 17 augustus 2009






crazy lucca was er ook

11 opmerkingen:

Kristomurti zei

Lucca rules

Kristomurti zei

Vitalski rules

Steffi zei

I Suck... Sowry, het enige voorbehoud van gisteren (droog & mooi weer) maakte dat ik ramen moest plaatsen, hetwelk veel langer duurde dan verwacht...
No fun 4 me!

Kristomurti zei

Oh Stefanie, waarom zijt gij zo blond, en zo schoon? Vertel mij, waarom kan ik daar amper mee leven ...

Steffi zei

aangeboren...
Waarom weet ik ook niet ;)

Kristomurti zei

Soms denk ik zo bij mijzelf: 'Stefanie, ik wil in u wonen', maar dat gaat niet, klaarblijkelijk, dat gaat niet ...!

Kristomurti zei

Toch, zozeer, heb ik u een bericht nagelaten op uw voice-mail. Vergeef mij mijn zwakte, ik word letterlijk verscheurd door vrouwelijke schoonheden, onderwijl ik daar werkelijk BANG voor ben. Dikke kus!

Kristomurti zei

Stefanie, komt gewoon eens af op een schone dag, gedaan met die zever, dan gaan we lol trappen ... Jij bent één van mijn favo's!

Jim-Bar zei

waar was lucca ook?

Vitalski zei

op spoor noord

jangojim zei

Ik heb Lucca om 3 u snachts ook op het beeld van Hendrik Conscience zien gaan zitten op het Conscienceplein :). en hij kwam, denk ik, in beeld op het scherm van Linkerwoofer-festival