woensdag 31 maart 2010

state of being in stream of conciousness


zeer drukke boel maar je hoort me niet klagen. in de zomer valt alles stil dus moet ik nu maar gas blyven geven. allerlei snippers... morgenmiddag een filmpje draaien rond 'nello & patrash' in opdracht van casa louisa, en direct daarna naar turnhout voor een thuismatch met guido belcanto en'de balzaal'.
    wel tof dat ik intussen, ten zeerste zelfs, als conferencier uit m'n writer's block ben losgeraakt... vandaag schreef ik tussen de soep en de patatten een stuk over kim de gelder, dat ik zaterdag in petrol zal brengen, desnoods met de papieren in m'n hand, who gives a shit, jan dekorte heeft wel gelyk als hy zegt 'ik wil niks meer van buiten leren'.   myn begeleider istvan heeft ook gelyk als hy zegt dat ik me nergens meer voor hoef te excuseren, - omdat ik intussen al zestien jaar op de planken sta en dus gewoon mn ding doe onderhand...
    vanmiddag de photoshoot met evi hanssen was subliem, we stonden op een zeer hoog dak by een blauwwit hemellicht... tegenwoordig voel ik me niet meer lekker by b.v.'s maar evi is écht naturel. misschien omdat ze een nicht is van geert beullens... ze heeft ook al spontaan een stuk van m'n lyrics voorgezongen en dat was subliem. byna niemand weet dat ze van opleiding professioneel zangeres is, - conservatorium...
    's avonds met luv kyken naar de serie 'bleak house', naar het gelyknamige meesterwerk van de onovertrefbare charles dickens... ongelooflyk zalige serie...
    tof, voorts, dat els crawls en dick turpin myn autobiografie reeds in handen hebben - zeshonderd pagina's doorpezen...
    bart van loo belde rond 16u, gewoon om wat te babbelen... een echte vriend, die ik mis als hy lang uit de buurt is. nu vertrekt hy evenwel naar peking (!) vrydag... zelf nog vervoer vinden voor morgen naar hoboken - saida? ja zeg ik ja ik zeg ja

2 opmerkingen:

Dirk Turpin zei

en die autobiografie is super goed geschreven.

els c. zei

ja, is echt heel plezant om te lezen ! ben er nog niet helemaal door evenwel ... :-)