zondag 30 mei 2010

live dialoog "humorist versus muzikant"


ALSOF GOD SOMS EEN REGISSEUR IS


het ging obver een vergelijking

de vader van de jowan petit zegt
ik zegz
zo is het begonnen

gelijk azzekik de media tegen hebben

een lelijke bakkes hebben

mensen zullen rgaag lachen`às het ni beschimmeld is

als ze ni beschimmeld zijjn
terwijl een muzikant heeft het veel moeilijker omdat
er zijn zoveel giatristen

`zetten ze d radio wel op

zegt nee kijk

moet maar ene keer een plezant leidjes 

met het uitmelken van m'n eigen duzend moppen

ik heb duzend moppen ongeveer

das ook de belangrijkste redenw aarom ik hier zo
geïmproviseerd staan te zeveren

ik merk ook dat mensen dat ni erg vinden
mensen willen juist dat ik die mop Nog is vertel

ja maar zegt die vader van jowan daar staat toch wel ne limiet op

Geen opmerkingen: