zondag 30 mei 2010

haatmail en fanmail



Van: "Tom De Vrieze" <tomdevrieze@outlook.com>
Aan: "valerie de groodt" <valerie.de.groodt@telenet.be>
Verzonden: Zaterdag 11 mei 2013 23:03:25
Onderwerp: RE: comedy in woonkamer

mmm, dat is wel een tegenvaller, beetje fake eigenlijk.
een try-out is bij mij wel een definitie van probeersel, niet een sluikse manier om toch maar geld te ronselen.
indien in het artikel dit bedrag of meer vermeldt zou staan dan wil ik dit gerust dokken,
maar nu achteraf dit voorstel maken,
nee sorry, to cheapy,
vitalski staat nu op min 1 bij mij,
sorry, no deal

kunnen jullie in de toekomst die in de pers duidelijker stellen, anders zie ik me genoodzaakt om
via mijn eigen perskanalen dit belachelijk gegeven te lanceren,
maw er staat iemand op, letterlijk dan.


Tom De Vrieze


Geen opmerkingen: