zondag 26 december 2010

maart 2010


de eerste maart speel ik voor een studenten-happening waar ook kris peeters rondloopt (zie photo). opnieuw voor frans mouws doe ik een paar interviews met de ex-echtgenote van wylen joti t' hooft.***met ernst löw doe ik op radio1 meê aan het programma "quist't".***tussendoor probeer ik nieve stukjes conference te schryven, maar het lukt totaal niet.***anneke, de levensgezellin van manu bruynscherade, komt te overlyden. ik ryd met manu naar de politie et cetera.***met circus bulderdang doen we een zalig optreden in een tot in de nok gevulde de schelda'pen. op de terugweg valt jo jespers, myn chauffeur, zonder naft, en moeten we met een jerrycan naar een tankstation.***intussen is het nog steeds quizzen, reclame maken voor antwerpen studentenstad, toeren met guido belcanto én bart van loo door mekaar.***24 maart kom ik op televisie met "mag ik u kussen". de kandidate, franscesca van thielen, schorst my ogenblikkelyk, maar door een speling van het lot kan ik haar toch voor de camera's op de mond zoenen. de dag daarna kom ik op de kempische televisie, in het programma van amarillys temmerman, tezamen met de wolfbanes.***28 maart ga ik in première als gast in een theaterprogramma van kim duchateau, "er was geenszins".***29 maart doe ik een try-out van nieuw humoristisch materiaal in zaal cartouche in edegem. dit optreden, alsook dat voor het "cutting edge-festival" in petrol, betekenen de slechtste optredens van 2010. een vreselyke writer's block, maar moéten vernieuwen....***30 maart sta ik in het laatste nieuws met een interview omtrent het verwaarloosde graf van jmh berckmans...***thuis kyken luv en ik met veel plezier naar de serie "bleak house", naar charles dickens, die met dit werk victor hugo in de schaduw stelt.

Geen opmerkingen: