zondag 26 oktober 2014

agenda - vandaag (zondag)

hier ben kik jury-lid.
éindelyk macht!!
ik zal expres de slechtste laten winnen en de beste vernederen en in het stof laten byten!!


NavButton Kunstwedstrijd X-Press
NavButton Zondag 26-10-2014NavButton Omschrijving:

Kunstwedstrijd voor jongeren tussen 13 en 25 jaar. Deelnemen kan in de categorieën 'dans-performance', 'beeldende kunst', 'fotografie', 'schrijfsel', 'muziek' en 'film en video'. De hoofdprijs is 400 euro. Op zondag 26 oktober '14 kunnen alle deelnemers hun werk tonen aan een professionele jury en aan het grote publiek.

NavButton Prijs: gratis
NavButton Organisatie: jeugddienst stad Tienen
http://x-press.jeugd3300.be

Print dit event

2 opmerkingen:

Unknown zei

Beste Vitalski

Het is fijn te lezen dat ik dan de slechtste was ;)
Ik wil u bedanken voor de zeer mooie commentaar! Ik weet niet of u het door had, maar ik bibberde er helemaal van.

Laure-Anne Hiroux (Oorlog tegen bekenden)

Vitalski zei

je was de BESTE hoor