donderdag 14 september 2017

state of being, 14 september 2017



vanmiddag was ik by gert jochems thuis (zie: photo), in berchem, waar ik naartoe was gefietst in weêrwil van de tegenwind, in weêrwil van het gegeven dat myn fiets enorm hard kraakt, langs àlle kanten, doch voornamelyk in weêrwil van myn verstuikte enkel, die ik nu al een paar dagen lang serieus aan het forceren ben... ik was myn zalf ook dagenlang kwyt (luv kon de zalf terugvinden - in het apothekers-kastje. hoe kon ik nu weten dat ik dààr moest zoeken...)
    de bedoeling was om by gert thuis, aldus, het toneelstuk her-in te studeren, dat is getiteld "ik ben bly als het regent, want als ik niet bly ben regent het ook." toon waroux had gelyk: bert lezy heeft dit toneelstuk gefilmd gehad, in rataplan; jowan petit heeft ons die opnames dan ook ge-we-transferred. toch zyn ook deze opnames wat gedateerd.
   wat niet wegneemt dat de arbeid goed meêviel, mede doordat ook het weêrzien zelf zeer aangenaam was.
   gert zelf speelt op het moment "zigzag-kinderen"...
    luv, weêr thuis, heeft een long-ontsteking...

Geen opmerkingen: