zaterdag 29 december 2018

dreamer


gisterenavond weêr enkele interviews met jean-pierre van rossem bekeken hebbende, was het geen wonder dat ik vannacht droomde, dat ik voor een bedryfs-optreden een lezing moest geven rond allerlei ingewikkelde economische thema's; en met de première van "het weêrvarken" de daarop volgende middag voor de boeg, was het ook logisch dat ik, in myn droom, de teksten voor myn lezing totààl niet had ingestudeerd; wel hield ik een tiental beschreven papieren in myn hand - maar: als ik die bekeek, kon ik niet eens begrypen welk blad het eerste was en welk het laatste; snel nog even inlezen ging ook niet, doordat maarten loos, programmator van cc deurne, net op dit moment een interview met my wilde doen, voor zyn seizoensbrochure...
    dus ik schatte wel in dat die lezing een ramp ging worden - al deerde my dit nu ook wel niet overdréven.

Geen opmerkingen: