zondag 23 december 2018

state of being, 23 december 2018



nu ga ik, de aanstaande week, nog ongeveer één anderhalf uur memoriseer-werk per dag hebben, voor dat kinder-toneel dat donderdag begint - doch voorts, o bloggers, is de kerstvacantie ongeveer begonnen.
    dat toneel in nederland is weêr afgelopen, de musical zit erop. dit heet pas "het cyclische leven"...
    de eerste helft van 2019 gaat veel "gedoe" worden, veel voorbereidingen voor veelal eenmalige events - niks aan te doen... wat de twééde helft gaat worden, is nog een complêet raadsel, quasi blanco voorlopig. maar alleszins ga ik stoppen met letterlyk àlles aan te pakken...
    tenminste, zeg ik nu... het is toch altyd hetzelfde...
    daarnet een stevige hamburger gegeten. onderwyl was ik aan het wachten op een stel politie-agenten, die ik had opgebeld, doordat er, toen ik thuiskwam, een camion, namelyk een vleesleverancier uit oosterzeele, voor myn garage-poort stond. inmiddels is die weêr vertrokken en heb ik die politie weêr moeten afbellen...
    het is halftwee snachts...
    op de radio speelt soft-jazz...

Geen opmerkingen: