zondag 6 augustus 2023

dreamer


ik arriveerde op de plek waar ik onze auto geparkeerd had staan. hy bleek gestolen. by wyze van sarcasme hadden ze wel allevier de portieren nog laten staan, opgesteld in de vorm van waar die zich normaal hadden bevonden. ik was door deze diefstal enorm aangedaan, en weende werkelyk tranen met tuiten. wat later was het de wagen van myn ouders die ik had geleend, en stond ik op het punt om ze te bellen om dit te vertellen. *** in een simultane, andere versie van deze droom hadden de dieven tussenin de portiers ook een paar spookachtige, want efemere mensen neergezet, mensen dun als lucht; ik was op die mensen wel kwaad, omdat ze in zekere zin medeplichtig waren, doch wellicht beseften ze niet ten volste waaraan ze hadden meêgewerkt.

(vanmiddag was ik kwaad op myzelf, omdat ik deze droom helemaal vergeten was wegens niet genoteerd; om een of andere reden echter, bracht onderstaande photo die ik toevallig tegenkwam, dit fragment toch in één klap weêr terug in my naar boven... niet onlogisch... ik bly!!...)





Geen opmerkingen: