zaterdag 7 september 2024

state of being, 8 septembre 2024




meer uitgeput dan gemiddeld. da's echter juist; de gehele bedoeling is juist, myn kapot op te treden; dwz op te treden tot ik er uiteindelyk by neêrval. en dan, dàn ga ik met pensioen.
    doch vandaag dus, bygevolg, alleen maar overleven; my traag bewegen, zo weinig mogelyk praten, hooguit nog eens naar de glascontainer...
    met rocco james conan toch wel naar het skate-park - in de wetenschap dat ik wel niet zélf moet skaten!...
    ik zou graâg aan eigen teksten werken - alsnog moet dat echter in de diepvries, er zitten maar zoveel uren in één dag.
    er zyn maar zoveel stoeltjes in de bus.
    heden is het negen uur savonds en toef ik in luv haar slaapkamer, als laatste vluchtheuvel in huis. de achtertuin te rumoerig door een feestje by de buren (gelukkig wel nog vredig rumoer; geen muziek en dus ook geen slechte muziek, alleen lachen en praten, okay); in de living is rocco aan het gamen met een vriend aan de andere kant van de wereldbol, dus kortweg een soort van luidruchtig telephoneren; et cetera, overal in huis wel iéts.
    maar deze slaapkamer is voortreffelyk.
    eens ons binnenhuis-zwembad klaar is, is alles perfect...

Geen opmerkingen: