woensdag 2 september 2009

journal


er is weinig gebeurd. tegen luv heb ik wel gezegd dat een relatie hebben ook wel saai is. door dat uit te spreken transformeert die saaiheid dan wel enigszins al naar een soort gezelligheid, maar dat is iets fragiels. het blyft een vrouwenuitvinding. gelezen in thomas mann, zyn dagboeken...ik ben het boek van diane gewoon kwyt, kan het al drie weken niet meer vinden! daarna, eindelyk, deel vyf van de apenplaneet gezien, het laatste deel, "conquest of the planet of the apes"... voor m'n boekhouder uitgezocht of myn broer srg en ik het voorbye halve jaar wel fatsoenlyk zyn uitbetaald... serge kwam terloops nog twee achterstalligaards tegen, dus een beetje onverwacht "win for life" voor hem.
    morgenmiddag in het middelheimpark voor een vergadering over een kinderverhaal dat ze willen dat ik voor ze schryf. geloof ik. volgende week woensdag met bart van loo een optreden in parys, maar mooi.
    en zaterdag sta ik met de female tornado's in den tjaplin...
  

Geen opmerkingen: