donderdag 24 september 2009

today




okay, ik ben niet mooi - - -
maar ik ben tenminste echt grappig...











svoormiddags schryven aan mn autobiografie, van acht uur smorgens tot één uur smiddags...
daarna hamburgers eten...
nu ik genezen ben, dieet van vitaminecapsules + kombudja + groene klei, dit alles in een bierglas (dwz een glas voor bier, niet mét bier erin, toch niet smiddags)
in de namiddag de technische kant van mn stuk met bart van loo verder uitgewerkt, met de technieker istvan, die briljant is.
savonds naar de film "badlands" gekeken, niet éxtreem goed - ik zie nu al een jaar lang een film per dag, gisteren "after the wedding" was tamelyk oké, "respiro" nog altyd de beste die ik zag dit jaar...
snachts lezen in het dagboek van een soldaat van napoleon, de russische rivier over - de holocaust geen uitvinding van de 20e eeuw...
morgenavond een woonkameroptreden in beveren, zondag idem in kruibeke...
zaterdag gaat sven eindelyk, na pauze van twee jaar, aan m'n tuinhuis voortknutselen (nieve deuren); jo jespers ging zyn rommel er daarom weghalen maar dat is er nog altyd niet van gekomen...
àlles is digitaal tegenwoordig, we konden ons al net zo goed tot chips laten ombouwen...

1 opmerking:

niene zei

Mag ik een suggestie maken?
Als je "After the wedding" ok vond, probeer dan eens "Bænken" of "Arven", beide van Per Fly.
Veel liefs,
Niene