zaterdag 16 januari 2010

state of being








het gaat zeer slecht met deze blog. de levendigheid van facebook is van een concurrentiële kracht om u tegen te zeggen. aan versagen wil ik evenwel niet denken, en ik voel my schuldig tegenover dat kleine honderdtal mensen dat toch dagelyks op deze blog langskomt...

myn allereerste phototoestel, waar ik drie jaar lang actief meê was, is stukgevallen; van myn neef Dean heb ik een ander toestel cadeau gekregen, in principe is die machine beter ook; maar ik kan er niet gewend aan geraken, en maak dus minder photo's dan gewoonlyk ook...

op het ogenblik ben ik zéér gelukkig;;; omdat ik nu, als eindelyk, twee-drie weken vakantie beleef; een rustperiode naar dewelke ik reeds uitzag/snakte sinds de voorbye maand van oktober; 2009 was echt wel een supervermoeiend jaar (voor een groot deel door circus bulderdrang), en myn voornemen is dan ook, in eerste instantie, om het in 2010 kalmer aan te doen.

ik amuseer by op het ogenblik met het samenstellen en gemastered laten worden van een nieve cd, een kleinood van 50 minuten steengoeie eigen muziek, dat volgende week naar de drukker vertrekt. tevens ben ik doende, de laatste hand te leggen aan myn reeds veelvuldig hier geëtaleerde, niet onlyvige autobiografie. aan dat boek ben ik nu precies een jaar bezig, zodat ik nu doende ben, ook het jaar 2009 er nog aan vast te plakken, summier evenwel...

op reis zou ik willen, byvoorbeeld naar londen, maar ik ben er, bemerk ik, te gierig voor.

eind januari hervat ik myn prinsheerlyke toernee met guido belcanto, eind september hervat ik de overlekkere toernee met bart van loo...

9 opmerkingen:

els c. zei

ik kom hier toch elke dag een kijkje nemen en zeker niet alleen voor de foto's ! x

Dean zei

Ik ook !

BART VAN LOO? zei

Moi aussi!

granny M zei

en ook ik blijf 'n super trouwe fan !

Serge zei

ik ook...

Dirk Turpin zei

dat spreekt voor zich

Michael zei

Ik vind zo'n persoonlijke blog toch ook wel wat interessanter dan facebook!!

Ben benieuwd naar die liedjes :)

En dat vorig jaar supervermoeiend was (voor een groot deel door circus bulderdrang) kan ik alleen maar beamen ;)

Kristomurti zei

Wat scheelt er met Guido Belcanto, hij lijkt me nogal op de vlucht voor bellers, mailt niet terug, is hij ok of ook congé?

Kristomurti zei

Het valt mij op dat wij omstreeks dezelfde periode van het jaar, uitgeput vakantie nemen ...tof hé, zo kunnen wij exact drie weken elke dag bij elkaar over de vloer komen totdat ge blij zijt dat ge terug kunt touren - drie weken op elkaars smoel zien lijkt een hele uitdaging :-)Waar is de tijd dat je nog bij mij decadent kwam doen? Love, my man!