dinsdag 13 oktober 2015

state-of-being, 14 oktober 2015




ik zeg dit niet graag, het lykt immers zo blasfemisch, maar welaan: het was een mindere dag vandaag, echtwaar. byzonderlyk doordat ik ziek aan het worden ben. breekt dit morgen helemaal door, dan ben ik gejost, zoals dat heet. koude rillingen, suf hoofd, slap en weêrzinnig. met pessimisme daar een gevolg van de repetities heb ik overleefd, maar daarna ben ik thuis, met myn ogen dicht, in de zetel onder een deken gaan liggen. sumbiet al gaan slapen. fuck het dringende huiswerk...
    "bly als het regent" wordt misschien wel het slechtste theaterstuk van 2015... waar zyn wy meê bezig?
    hoe kryg ik dit huis ooit helemaal opgeruimd, hoe krygen wy onze schulden afbetaald? hoe leggen wy alle ruzies by, hoe treden wy onze zuivere sterfelykheid tegemoet...

Geen opmerkingen: