donderdag 30 juni 2016

afterLink

jesus christ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 opmerkingen:

Sam zei

Is ooit op mythbusters geweest, en als fake bestempeld. https://m.youtube.com/watch?v=iHu6LVg-0Hs

Vitalski zei

die mythbusters bewyzen toch niks?
ik blyf dit geloven !!

Sam zei

Zolang iets een goed verhaal is, is het perfect om het te geloven. En dit ziet er graaf uit, dus is het plezanter om het te geloven. Dus, je hebt gelijk: we beschouwen dit als waar.

Maar strikt genomen, bewijzen die mythbusters wel dat het fysisch niet kan om zo ver te vliegen.
(en er zijn op het internet nog veel 'ontmaskeraars' te vinden die dat filmpje als hoax beschouwen)

Anoniem zei

ja, 'k weet het nog goed. vliegen met de bipsbibbers rondom mijn sluitspier. tevoor harde seks genoten opdat de harde tampeloeres niet zou verzwikken tijdens de doldrieste-glijbaan-rit, "kom", zei ze, "neem me in mijn nauwe, kleine aarsje". zo gezegd door mij zo fluks gedaan. Na beide stunts toch echt wel een baasje.

tot de volgende verblijf ik in hogere sferen, men nuttige zowel de appels als de peren.