zondag 4 december 2016

state of being, 5 december 2016



slaaptekort. ook relax-time tekort. de gehele tyd in het getouw. maar wel alles goed onder controle. alleen spyt als ik daar nu die büch-biografie zie liggen, waar ik zo fyn in aan het weglezen was, en ook verdriet als ik die marvels "civil war"-dvd zie, waar ik nog maar een halfuur van moest afzien. ook de kinderen byna niet gezien. maar morgenavond en overmorgenavond dan weêr wel (altyd wanneer iemand suggereert:"zou je voor een programma de route van jack karouak willen achterna-reizen", of "zou je zo'n happening in roemenië willen organiseren?", denk ik telkens alleen maar: hoelang kan ik dan myn kinderen niet zien?? ik kan geen twéé dagen weg, zo erg is het...
    het toneelstuk vordert goed. de werktyd die we hebben, is waanzinnig kort. we hebben geen vyf minuten te verliezen. maar op die manier wordt het repetitieproces op zichzelf al een soort performance. een gestileerde vrye val...
    okay, slaapwel...

Geen opmerkingen: