zaterdag 7 september 2019

state of being, 6 septembre 2019



de oneindige sloten cola zero en dozen mayonaise beginnen hun vruchten af te werpen; plotsklaps begint myn gezicht aan de zykanten algeheel geel te worden - of, zoals rocco james conan het zou zeggen: ik word onderhand "half mens - half chinees". het rare is anders, dat ik my voorts helemaal kiplekker weet... evenwel staat het besluit onderhand vast, nog 'ns te gaan "streng-diëten", zoals ik dit ééns om de vyf jaar presteer; hardcore: rauwe groenten, rauw fruit, noten, plat water - and that's it. vanaf morgen (zaterdag.)
    overdag, rond het middaguur, naar m'n boekhouwer, die is gezeteld in boechout. die mens had, voor iets dat ik niet begryp, m'n paspoort dringend nodig - maar: eens daar, bleek dat 'ie tevens de pincode van m'n paspoort dringend nodig had. dit is té classic. optenief naar antwerpengrad, optenief naar boechout - langs een inmiddels dichtslibbend verkeerstraject. gelukkig: sowieso moest ik op teksten repeteren, en dat gaat toch beter in een rydende auto dan éénder waar elders.
    snamiddags gedurig nele bauwens op bezoek, voort-knutselen aan hààr conference, werktitel "dwaallust". op haar bestelling vanalles veranderen, net zolang tot het, dan toch, inderdaad, een verbetering wordt - maar dan, op haar bestelling, moeten teruggrypen naar de oorspronkelyke versie... zo gaat dit al een tydje - maar: dat is doodnormaal. dat hoort er allemaal by...
    savonds zodus naar die kleine gig in café de kroon, mede voor voor de wandeling, door een goed zachte regenval... 


Geen opmerkingen: