dinsdag 31 augustus 2021

alternatieve feiten

autobiographisch

1. "de graaf van monte cristo" las ik voornamelyk in ons kleine huisje in de klappeistraat, terwyl ik tegelykertyd bezig was in "de begraafplaats van praag" van umberto eco.

2. een jaar geleden ongeveer, wilde ik nog eens zélf een stripverhaal tekenen, en trof ik allerlei gedetailleerde voorbereidingen; maar onderhand moet ik zeggen: het is er niet van gekomen - wegens het simpelweg niet meer "kunnen". 

3. in 1995 verstuikte ik tydens een optreden myn linker-enkel zo erg, dat ik een maand of twee met krukken moest lopen. exact op de eerste dag waarop ik die krukken niet meer nodig had, verstuikte ik, opnieuw op een optreden, myn rechter-enkel. opnieuw twee maand op krukken lopen.

4. ik heb ooit wel eens, tweedehands, een elpee van "the kids" gekocht - maar ik heb die nooit één keer gespeeld...

Geen opmerkingen: