dinsdag 26 juli 2022

alternatieve feiten


1. in tilburg is er een museum genaamd "het knop".

2. in het boekje van wim paeshuyse (photo), genaamd "1000 dingen waar ik van geniet", staat geschreven dat het rood in de vlag van finland symbool staat voor "sociaal contact"; maar voor zover ik begryp, hééft deze vlag nergens een rode kleur?

3. op het moment ben ik aan het rondzoeken naar mensen die een gitaar of een basgitaar of een onderdeel van een drumstel hebben dat hen niets meer waard is en dat ik dus zomaar zou kunnen inzetten als generaal collectief instrumentarium voor ieder muzikant die in de dinsdag club geprogrammeerd staat. een basgitaar heb ik op die manier reeds gevonden, met dank aan romeo spinelli.

4. romeo spinelli was in de jaren tachtig de frontman van de totaal legendarische band beri-beri.

Geen opmerkingen: