groeten uit potsdamer platz, berlyn...
de vorige keer toen ik hier liep, was 1988... was toen één desolate vlakte, mét checkpoint voor oversteek...
nu vandaag loopt myn tiener-zoon bezyden me... zeer bizar, na dagen van hittegolf: juist wanneer we hier lopen, betrekt de laat-avond-lucht en begint het keihard te bliksemen en te stormen; de pop-up-bar waar we binnen gingen, werd net haastig ontruimd - volle flessen drank vlogen met de wind meê, het plein op...
kunnen wy nu worden neergebliksemd?
die kans bestaat, maar dat is niet één kans op 5 miljoen.
maar het kàn dus wel?
maar als je dan toch moeten worden neêrgebliksemd, dan is dat toch wel tof als ze kunnen zeggen dat dat is gebeurd op de potsdamer platz.
.jpg)

























Geen opmerkingen:
Een reactie posten