donderdag 23 september 2021

state of being, 24 september 2021


ik noteer dit om drie uur in de namiddag. daarstraks ben ik de kinderen naar puurs gaan brengen, er was geen alternatief. de zon deed wel goed, en de baan was rustig genoeg.
    meteen daarna ben ik in de zetel in slaap gevallen op zo'n manier, dat je begrypt dat ik toch echt nog geen 100% genezen ben. ik hoorde luv thuiskomen en ik wilde haar gedag zeggen - maar met de beste wil van de wereld kon ik myn ogen niet openkrygen.
    nu spaar ik myn krachten zo goed en zo kwaad als ik kan; namelyk om straks toch wél die gig in deStudio te kunnen gaan afwerken. de slush niet meêgerekend, alleen maar het actuele staan optreden op zich beschouwd, gaat dit over één kwartier doorvechten - dat moét lukken...
    ik heb er ook echt wel zin in; dit dagenlange liggen, heeft een teveel aan getob met zich meêgebracht, op den duur is niéts nog de moeite en kan je al net zo goed door het raam springen. ik moet actie en avontuur. 

Geen opmerkingen: