donderdag 3 augustus 2023

dreamer


ik sliep alleen thuis boven, doch hoorde stappen beneden op de trap. met zekerheid was er dus een inbreker in huis ((tweede droom ivm inbreker deze week...)) hoewel huiveringwekkend, toch wilde ik de confrontatie aangaan, rechtop komend en roepend: "wie is daar!" het bleek een man met een sikje, die er, vreemde combinatie wel, gevaarlyk uitzag én saai tegelyk. hy wilde geld van me, maar ik slaagde erin hem psychologisch zodanig af te leiden, dat hy wat later tezamen met my en nog een paar anderen, bezig was ergens naartoe te stappen ((dit quasi plechtig in stoet ergens naartoe stappen, supspense-vol, was een kopie van de conan-scène die ik gelezen had vlàk voordat ik insliep)); nu moest ik alleen nog zien dat het geld dat ik thuis had achtergelaten, in veiligheid zou worden gebracht.

Geen opmerkingen: