maandag 28 juli 2008

maandagbunnie









sabine tiels

4 opmerkingen:

Kristomurti zei

Vital, ik kon U niet bereiken vandaag per telefoon. Manu Bruynseraede zei me dat je misschien toch de inleiding van mijn spoken word & music optreden zou willen doen van 14 augustus. Je zou me daar een ontzettend plezier mee doen! Alles wordt netjes gefilmd en de beste stukken komen op You Tube. Met jou erbij is het gewoon compleet, jij schreef immers de inleiding van mijn bundel. Doe aub je best om te komen. Dat zou fijn zijn.

Bel me eens als je kan. Morgen zet ik het interview met Charles Jarvis en mezelf op radio centraal online. Ik moet nog een kabeltje gaan kopen en dat lukt het.

Tot spoedig. Bel me om af te spreken. Je krijgt ook een affiche cadeau van ons gastdichterscollectief.

Groeten waarde vriend,

Kristo

Anoniem zei

Manu Bryunseraede is volledig authentiek,waarvoor dank Manu Bryunseraede,

Lommie

Anoniem zei

kheb het filmpje nog eens een aantal keren bekeken van Manu en ik blijf dat prachtig vinden.

Prachtige mimiek en een ongelooflijke gedetermineerdheid.

lommie,

bedankt om de eerwaarde Manu Bryunseraede nog eens vast te leggen.

lommie

Kristomurti zei

Graag gedaan, Lommie. Als het van mij afhangt is er nog veel materiaal op komst van onze bende.