zondag 4 februari 2018

state of being, 5 februari 2018



met oog op ik weet niet wat, ben ik me heden geheel aan het verdiepen in pep-talk. oneindige youtube-films van mensen die naar je uitroepen:"je hébt het, je bent fantàstisch, je moet er alleen maar je ogen voor opendoen! je bent schatryk, als je gewoon maar inziet dat je schatryk bent!" daar kan je natuurlyk niet voor gaan zitten, maar het is grappig als je terwyl de afwas doet. plus, één keer om het halfuur valt er dan wel eens een boéiende gedachte ook...
    voorts ben ik nu eindelyk ook begonnen aan een gedicht in de letter A... zoals men weet, de letter O en daarna de letter I, werden al lang geleên voltooid, de A heb ik lang voor me uitgeschoven omdat dit schryfwerk zo'n hel is waar je dan doormoet, maar inmiddels zit ik er toch écht middenin...
    de frisse buitenlucht aan de manège in vosselaar heeft my deugd gedaan...
    enig buitenwerk voor de boeg deze week, maar geen stresserende dingen, gewoon maken dat ik "er ben", en de rest gaat dan vanzelf...
    ik wens al myn lezers een prettige week toe, en trouwens ook al myn vyanden, en alle slechteriken van de wereld...
    

Geen opmerkingen: